یادداشت های یک تحلیل گر

یادداشت های یک تحلیل گر

یادداشت هایی از تحلیل نرم افزار و متد ها و روش های جدید
یادداشت های یک تحلیل گر

یادداشت های یک تحلیل گر

یادداشت هایی از تحلیل نرم افزار و متد ها و روش های جدید

کتابهای زبان اصلی در زمینه SOA

یه سری کتاب مرجع زبان اصلی میزارم واسه کسایی که میخوان در زمینه SOA مطالعه کنن، به زودی کتابهای فارسی هم میزارم.


Service-Oriented Architecture (SOA) Strategy , Methodology , Technology


Service Oriented Architecture (SOA) in the Real World

خوش آمد گویی!!!

با سلام به دوستانی که از وبلاگ من دیدن میکنن.

این وبلاگ یه جوری دفتر خاطرات و کارها و همه چیزهای یه که میخوام یادم بمونه و بقیه هم استفاده کنن از نتیجه تحقیقاتم گرفته تا کتابهایی که دارم و پروژه هام ، اگه کسی هم چیزی خواست که من تونستم کمکش کنم بگه در حد توانم کمکش میکنم.

در نهایت باز هم به وبلاگ من خوش آمدید.